• امروز سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه تمهيدات سازمان حج و زيارت و شرکت شمسا براي اربعين
     
     
     
     

    تمهيدات سازمان حج و زيارت و شرکت شمسا براي اربعين

    نامه الکترونیک چاپ

    به گزارش پايگاه اطلاع رساني شرکت شمسا به نقل ازپايگاه اطلاع رساني حج ، درنشست شوراي برنامه ريزي و هماهنگي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت ؛ آقايان محسن نظافتي مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت ، جواد دانشيار مديرعامل شركت شمسا و حجت الاسلام والمسلمين حميد احمدي رئيس كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين حسيني از اقدامات صورت گرفته در حوزه هاي اجرايي ، فرهنگي ، تبليغي و آموزشي براي اربعين امسال گزارش دادند.

    رئيس كميته آموزشي و فرهنگي اربعين شناسنامه دارشدن موكب هاي ايراني و فعاليت هاي بين المللي كميته علمي در اربعين امسال را يادآور شد و مديركل عتبات سازمان حج و زيارت با اشاره به اينكه ثبت نام از زائران اربعين از اول شهريور ماه در سامانه سماح آغاز شده است ، گفت: تاكنون حدود 54 هزار نفر در اين سامانه ثبت نام كرده اند و انتظار مي رود بعد از ايام عزاداري سيد و سالار شهيدان روند ثبت نام افزايش يابد.


    آقاي نظافتي افزود: امسال قراراست علاوه بر سفارت عراق در تهران در دوازه نقطه كشور براي زائران اربعين حسيني ويزا صادر شود كه هزينه ارزي آن از طريق بانك مركزي تامين شده و بيمه زائران نيز به بيمه ايران واگذار شده است.


    در پايان نماينده ولي فقيه از فعاليت هاي گسترده صورت گرفته در كميته فرهنگي اربعين و نيز ديگر امور مربوط به وظايف محوله به سازمان حج و زيارت و شرکت شمسا تشكر و قدرداني نمود و از آنان خواست با تلاش مضاعف زمينه برگزاري هرچه بهتر مراسم اربعين حسيني را فراهم سازند.