• امروز جمعه 14 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شمسا برگزار شد.
     
     
     
     

    آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شمسا برگزار شد.

    نامه الکترونیک چاپ

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت  شمسا ، جلسه  تودیع  و معارفه مدیر عامل شرکت شمسا  دیروز با حضور اعضای محترم هیئت مدیره ، جناب آقای دانشیار مدیر عامل جدید  شرکت ، آقای مهندس خدرنژاد مدیر عامل سابق شرکت و کلیه کارمندان شرکت  در محل سالن جلسات شرکت شمسا  برگزار گردید.

     

    در ابتدای این مراسم آقای متبحری رئیس هیئت مدیره شرکت شمسا ضمن گرامی داشت آزادی خرمشهر ، هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر و تشکر از زحمات  جناب آقای مهندس ناصر خدرنژاد به عنوان مدیرعامل شرکت در طول مدت حضور ایشان در شرکت شمسا دانست و خاطر نشان کردند : شخصا به نمایندگی از طرف هیئت مدیره شرکت شمسا از زحمات شبانه روزی جناب آقای مهندس خدرنژاد  تقدیر و تشکر می نمایم و از درگاه خداوند منان برای ایشان آرزوی سلامتی می نمایم.

    سپس آقای مهندس خدرنژاد ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه به کلیه پرسنل در شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران (شمسا) بیان فرمودند : در مدت حضورم در این شرکت شاهد تلاش های فراوان همکاران و مدیران جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات رسانی به زائران ائمه اطهار (ع) بودم و شخصاً هر آنچه که در توان داشتم برای برنامه ریزی و آماده سازی بستری مناسب جهت خدمت رسانی به زائران به کار گرفتم ، اما بضاعت و توان بنده قطعا جوابگوی تمام کاستی های موجود در حوزه عتبات عالیات نبوده و از همین رو از پروردگار متعال و شما همکاران  گرامی و تمامی دوستان عزیز عذر خواهی می نمایم.

    در ادامه ایشان فرمودند : در مدت حضورم در شرکت شمسا در تمامی حوزه ها سعی در تغییر و بهبود فرآیند خدمت رسانی بودیم که البته خیلی از مشکلات پیش رو در این امر را با حمایت های هیئت مدیره و تلاش تمامی همکاران پشت سر گذاشتیم و بعضی از فعالیت های انجام گرفته نیز در کوتاه مدت نمایان نمی شوند و امیدوارم در آینده ای نه چندان دور شاهد بروز شدن آنها باشیم.

    وی ادامه داد:  به نظر بنده جایگاه شرکت شمسا این نیست و باید با توجه به ظرفیت های بالایی که در دل خود دارد جایگاه بالاتری در بحث زیارت در کل کشور داشته باشد.

    ناصر خدرنژاد گفت: به اعتقاد من شرکت شمسا یک شرکت بزرگ است که مثل و نمونه ندارد و باید قدر ظرفیت های نهفته در دل شرکت شمسا که باعث افزایش رضایت زائران خواهد شد را دانست.

    در ادامه این مراسم جناب آقای دانشیار مدیرعامل جدید شرکت شمسا در سخنان خود بیان داشتند :  برنامه های شرکت شمسا بر مبنای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلان نظام و سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تدوین می گردد و تصمیمات لازم دراین شرکت بر این اساس اتخاذ می گردد.

    دانشیار ضمن تأکید بر بهره مندی از تجربیات افرادی که در شرکت شمسا فعالیت نموده اند، عنوان کرد: رعایت انضباط مالی، بازرسی از بخشهای تشکیلاتی شمسا جهت بهبود عملکرد این شرکت، ایجاد زیرساختهای مناسب برای خدمات رسانی بهتر به زائران و استفاده از ظرفیت بانکها و بخش خصوصی در دستور کار شمسا خواهد بود.

    وی در انتها از مسئولین سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری خواست تا شرکت شمسا را در تقویت زیرساخت‌های سفرهای زیارتی عتبات یاری نمایند.