• امروز دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه صدور بيش از يك و نيم ميليون رواديد براي زايران ايراني در ايام اربعين
     
     
     
     

    صدور بيش از يك و نيم ميليون رواديد براي زايران ايراني در ايام اربعين

    نامه الکترونیک چاپ

    سفير جمهوري اسلامي ايران در بغداد در ديدار نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت از صدور بيش از يك و نيم ميليون رواديد در اربعين امسال خبر داد و گفت: براساس گزارشي كه مسؤولان عراقي ارائه كرده اند، بيش از يك ونيم ميليون ايراني با داشتن رواديد وارد حاك عراق شدند و در مراسم اربعين حسيني شركت كردند.

     

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت شمسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي عسكر، نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت در ادامه سفر شش روزه خود به كشور عراق، با حضور در سفارت جمهوري اسلامي ايران در بغداد با حسن دانايي فر، سفير كشورمان ديدار و گفت وگو كرد.

    سرپرست حجاج ايراني در اين ديدار گزارشي از برنامه هاي حج و فعاليت هاي بعثه مقام معظم رهبري در كشور عراق ارائه و همچنين به حضور ميليوني زايران در مراسم اربعين اشاره كرد و اين حضور را شبه معجزه دانست.

    وي ضمن تجليل از همكاري ها و همدلي هاي مردم و دولت عراق، اظهار داشت: خوشبختانه در مراسم باشكوه اربعين حسيني، حضور مردم بي نظير و پذيرايي مردم عراق و همكاري دولت اين كشور نيز بسيار خوب بوده است.

    نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت با بيان اينكه اربعين امسال زيبايي هاي زيادي به دنبال داشت، افزود: زيبايي هاي اربعين به قدري زياد بود كه برخي نواقص اندك در آن پيدا نبود و نبايد اين كاستي هاي كوچك را بزرگ جلوه دهيم.

    در اين ديدار دانايي فر، سفير جمهوري اسلامي ايران ضمن خير مقدم به نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت و هيئت همراه سفر وي را در جهت تسريع و روان سازي اعزام زايران به عتبات عاليات خوب ارزيابي كرد.

    وي همچنين از صدور بيش از يك و نيم ميليون رواديد در اربعين امسال خبر داد و گفت: براساس گزارشي كه مسؤولان عراقي ارائه كرده اند، بيش از يك ونيم ميليون ايراني با داشتن رواديد وارد حاك عراق شدند و در مراسم اربعين حسيني شركت كردند.

    دانايي فر، حضور مردم را در مراسم اربعين بسيار تاثيرگزار دانست و افزود: در اربعين امسال مردم ايران نظم بسيار خوبي داشتند و دولت عراق نيز به اين نظم و انضباط اذعان كرده است و اربعين امسال در بهبود روابط ايران و عراق بسيار تاثير گزار بود.