• امروز جمعه 14 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه اعزام‌هاي تابستاني عتبات از امروز آغاز شد
     
     
     
     

    اعزام‌هاي تابستاني عتبات از امروز آغاز شد

    نامه الکترونیک چاپ

    مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت گفت: دور جديد اعزام‌هاي زائران ايراني عتبات از امروز آغاز مي‌شود و تا ۲۳ شهريور ادامه دارد.بر همين اساس ثبت نام از سه روز گذشته آغاز شده و تا تكميل گروه‌ها ادامه دارد، ضمن اينكه براي زمان ثبت نام محدوديتي در نظر گرفته نشده است.

    به گزارش پايگاه اطلاع رساني شرکت شمسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، محسن نظافتي مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت با اشاره به آغاز دور جديد اعزام به عتبات، اظهار كرد: بر اساس برنامه ريزي‌هاي انجام شده، دور تابستاني اعزام زائران به عتبات عاليات از امروز (۲۳ تيرماه) آغاز مي‌شود و تا دو ماه آينده (۲۳ شهريور) ادامه دارد.

    وي در ادامه افزود: بر همين اساس ثبت نام از سه روز گذشته آغاز شده و تا تكميل گروه‌ها ادامه دارد، ضمن اينكه براي زمان ثبت نام محدوديتي در نظر گرفته نشده است.

    نظافتي با اشاره به كاهش ۸ تا ۱۰ درصدي قيمت‌ها تصريح كرد: ثبت نام براي اعزام‌هاي دوره تابستاني به صورت زميني و هوايي انجام مي‌شود.

    مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت گفت: زائران در اين دوره در قالب بسته‌هاي سفري سه، چهار و هفت روزه به شهرهاي مقدس كربلا، نجف و كاظمين مشرف مي‌شوند.

    وي با بيان اينكه تاكنون ۳۰ درصد گروه‌ها پرشده است، يادآور شد: علاقه مندان به اعزام به عتبات در دور جديد مي‌توانند به سايتwww.atabat.irمراجعه كنند.

    نظافتي در پايان در خصوص اعزام‌هاي ماه رمضان تاكيد كرد: اين اعزام‌‌ها در قالب بسته‌هاي ۱۴،۲۳ و ۷ روزه انجام شد و زائران هم اكنون در حال بازگشت به كشور هستند.