• امروز شنبه 29 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه کاهش هزینه های سفر به عتبات عالیات طی 5 ماهه گذشته
     
     
     
     

    کاهش هزینه های سفر به عتبات عالیات طی 5 ماهه گذشته

    نامه الکترونیک چاپ

    به گزارش خبرگزاری عتبات به نقل از مهر، مسعود اخوان با بیان این مطلب افزود: کاهش هزینه های سفر به عتبات عالیات عراق طی چند مرحله انجام شده است بطوریکه در مرحله نخست كاهش هزينه اعزام مربوط به دي ماه سال گذشته بود كه ۱۴۰ هزار تومان كاهش يافت.

     

     

     

    وی تاکید کرد: در مرحله دوم نیز که مربوط به دور جدید اعزامها است 70 هزار تومان هزینه ها کاهش یافته است که در مجموع 210 هزار تومان قیمت ها کم شده است.

    وی در مورد قیمت نهایی اعزام ها نیز گفت: حداقل و حداكثر هزينه اعزام به صورت زميني ۷۸۸ تا ۸۵۰ هزار تومان و حداقل و حداكثر هزينه اعزام به صورت هوايي يك ميليون و ۱۱۷ تا يك ميليون و ۳۱۳ هزار تومان است.

    معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز دور جدید اعزام به عتبات عالیات خبر داد و گفت:  دوره جديد اعزام زائران به عتبات عاليات از روز پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۲ تير ماه ادامه خواهد داشت و همچنین ما به التفاوت كاهش هزينه ها نیز به زائرين پرداخت شده است.

    به گفته وی، در مرحله جديد اعزام‌ها حدود ۸۰ هزار زائر ايراني به زيارت عتبات عاليات اعزام مي‌شوند و براساس برنامه ریزهای انجام شده روزانه حدود سه هزار زائر ايراني از طريق مرزهاي زميني و هوايي برای زیارت عازم عراق می شوند.

    اخوان به مزیت دوره جدید اعزام اشاره کرد و افزود: در دوره جديد هيچ محدوديتي براي اعزام زائران ايراني به عتبات وجود ندارد و تمامي متقاضيان بدون قرعه كشي اعزام خواهند شد.

    تاریخ انتشار:92/2/28 - 11:35