• امروز شنبه 29 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه اعزام روزانه 107دستگاه اتوبوس به عتبات عاليات در نوروز
     
     
     
     

    اعزام روزانه 107دستگاه اتوبوس به عتبات عاليات در نوروز

    نامه الکترونیک چاپ

    به گزارش شمسا به نقل از ايسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي شهسواري، اظهار كرد: روزانه 92 دستگاه اتوبوس به عتبات عاليات عراق اعزام مي‌شود كه اين ظرفيت در روزهاي پيك نزديك به 107 دستگاه اتوبوس مي‌رسد؛‌ اما براي تعطيلات نوروزي 15 درصد ظرفيت اضافه نيز در نظر گرفته شده است.
    او درباره‌ي شرايط ثبت نام در اين كاروان‌هاي نوروزي، بيان كرد: ثبت نام در كاروان‌هاي فروردين‌ماه از قبل انجام شده است؛ ولي متقاضيان براي اين ظرفيت اضافه از طريق سايت عتبات و همچنين دفاتر خدمات زيارتي زير نظر سازمان حج و زيارت مي‌توانند اقدام كنند.
    وي در ادامه درباره‌ي دستاوردهاي سفر نماينده‌ي ولي فقيه در امور حج و زيارت به عراق‌، گفت:‌ اين سفر بيشتر كاري بود و به‌منظور بازديد از فرآيند عمليات اعزام زائران به عتبات عاليات عراق انجام شد كه برخلاف سفر قبلي، بيشتر ديدارهاي مردمي‌ و بازديدهايي از مرز زميني مهران،‌ رستوران‌هاي بين راهي در مسير ايران و عراق‌، پايانه‌هاي مرزي دو كشور، هتل‌هاي محل استقرار زائران در عراق، پاركينگ‌هاي نجف‌، كربلا و كاظمين و همچنين آشپزخانه‌هاي متمركز انجام شد.
    او ادامه داد: نماينده‌ي ولي فقيه در امور حج و زيارت با همراهي رييس سازمان حج و زيارت و جمعي از مسؤولان بعثه‌ي مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت، زميني به عراق سفر كردند تا بيشتر در جريان مشكلات قرار گيرند كه در جريان آن نيز نشست‌هايي با مسؤولان استان ايلام و همچنين استانداران نجف و كربلا برگزار شد تا مشكلات مطرح شود.
    شهسواري با بيان اين‌كه در اين سفر با مشكلات، ملاحظات و محدوديت‌ها دقيق‌تر آشنا شديم، ‌افزود:‌ بايد از نتايج اين سفر جمع‌بندي داشته باشيم تا پيرو آن، تصميم‌گيري كنيم.

     

    یکشنبه 90/12/21

    ساعت : 11:41