• امروز شنبه 29 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه پیش ثبت‌نام 300 هزار نفر برای تشرف به عتبات عالیات
     
     
     
     

    پیش ثبت‌نام 300 هزار نفر برای تشرف به عتبات عالیات

    نامه الکترونیک چاپ

    حجت‌الاسلام مهدی شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: در پیش‌ ثبت‌نام‌های اخیر عتبات عالیات که به صورت اینترنتی تا 19 بهمن ماه انجام شد در مجموع 300 هزار نفر اقدام به ثبت‌نام کردند.
    وی با بیان اینکه تقریبا تمامی این تعداد در قرغه‌کشی صورت گرفته پذیرفته شده‌اند، خاطرنشان کرد: افرادی که در این دور اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی پیش‌ ثبت‌نام به آدرس http://atabatresult.bmi.ir/user/login.aspx از نتیجه قرعه‌کشی مطلع شوند.
    مدیرکل بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: اعزام زائرانی که در این دور اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند از 19 اسفند 90 تا 11 خرداد 91 خواهد بود.
    لازم به ذکر است قرعه‌کشی عتبات عالیات به صورت گروهی انجام شده و برای گروه‌هایی که در قرعه‌کشی انتخاب شده‌اند، اولویت تشرف تعیین شده است؛ اولویت‌های یک تا 4 اصلی و اولویت 5 ذخیره محسوب می‌شوند.
    متقاضیان درصورت پذیرفته شدن در قرعه‌کشی از روز سه‌شنبه 25 بهمن 90 به ترتیب زیر با مراجعه به بخش ثبت‌نام سایت (لینک قطعی کردن ثبت‌نام) و یا با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی باید برای ثبت‌نام در کاروان‌ها اقدام کنند:
    اولویت‌های یک و 2 از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 25 بهمن 90
    اولویت‌های 3 و 4 از ساعت 14 عصر روز سه‌شنبه 25 اسفند 90
    اولویت 5 (ذخیره) از ساعت 11:30 روز یکشنبه 30 بهمن 90

    دوشنبه 90/11/14

    منبع : فارس