• امروز شنبه 29 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه مرز خسروی تا اطلاع ثانوی مسدود است
     
     
     
     

    مرز خسروی تا اطلاع ثانوی مسدود است

    نامه الکترونیک چاپ

    مدیرکل بین الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت از مسدود بودن "مرز خسروی" به روی زائران عتبات عالیات تا اطلاع ثانوی خبر داد.

    حجت الاسلام مهدی شهسواری در گفت و گو با خبرنگار جامعه فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: مرز خسروی از داخل خاک عراق با منطقه خانقین همجوار است و اخیرا در این منطقه از عراق یک سری اتفاقاتی رخ داده و راه های داخلی عراق در این منطقه مسدود شده است.
    وی خاطرنشان کرد: به دلیل این مسائل برای برخی از کاروان های زیارتی عتبات عالیات که از مرز خسروی اقدام به سفر به عتبات عالیات کرده بودند، زحمات و مشکلاتی به وجود آمد.
    مدیرکل بین الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: به همین دلیل از روز پنج شنبه، مرز خسروی و پایانه مرزی آن به روی تمام زائران عتبات عالیات مسدود شد و این مرز تا اطلاع ثانوی به روی زائران بسته خواهد بود.
    حجت الاسلام شهسواری درباره مرز جایگزین درنظر گرفته شده برای سفر زائران عتبات به عراق گفت: مرز مهران تا زمانی که مرز خسروی به روی زائران مسدود باشد به عنوان مرز جایگزین درنظر گرفته شده است.

    شنبه 90/9/26

     

    ساعت : 14:45

    منبع : حج