• امروز شنبه 29 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه هدف از راه اندازی سامانه ارتباطی شمسا رفع مشکلات ،ارتقای کیفیت خدمات،شناسایی موردی و دقیق نارسایی ها و نارضایتی ها است .
     
     
     
     

    هدف از راه اندازی سامانه ارتباطی شمسا رفع مشکلات ،ارتقای کیفیت خدمات،شناسایی موردی و دقیق نارسایی ها و نارضایتی ها است .

    نامه الکترونیک چاپ

    سید محمدرضا رفیعی

    سید محمدرضا رفیعی مدیر انفورماتیک شمسا در مصاحبه با خبرنگار شمسا گفت : شرکت شمسا در داخل کشور عراق و سوریه ، هم چنین «شرکت مرکزی کارگزاران امور زیارتی استان » در تمامی استان های کشور، از شهرستان مبداء تا مرزها (اعم از زمینی و هوایی) خدمات متنوع و گسترده ای را برای عموم زائران محترم اعزامی به عراق و سوریه تدارک دیده اند .

    مدیر انفورماتیک شمسا افزود : ضمن توجه به واقعیت های پیرامونی و رعایت نکات و موضوعات ، شرایط و ضوابط حاکم بر سفرهای زیارتی ،سوالات احتمالی و هرگون انتقاد ،شکایت ، پیشنهاد،طرح اجرایی،بیان گزارش یا شرح حال،خاطره،تقدیر یا تشویق خود را با سامانه ارتباطی شمسا در میان بگذارید و در اسرع وقت همکاران ما در واحدهای اجرایی شمسا پاسخ لازم را در کمترین زمان ممکن به مراجعه کنندگان ارسال می نمایند .

    مهندس رفیعی هدف از این سامانه را شناسایی موردی و دقیق نارسایی ها و نارضایتی ها ، رفع مشکلات و ارتقای کیفیت خدمات عنوان نمود .

    مدیر انفورماتیک شمسا حوزه خدمات شمسا را این گونه بیان کرد : اجرای برنامه زیارتی مصوب، نقل و انتقال زائران،اقامت و اسکان، تغذیه و پذیرایی،پوشش بیمه (حوادث،درمان،بار)، خدمات پزشکی بهداشتی و درمانی ، استقرار دفتر نماینذگی در تمام شهرهای زیارتی ، بازرسی ، نظارت و ارزیابی در تمام بخش ها اعلام کرد .

    در پایان مهندس رفیعی گفت : زائرین محترم می توانند با مراجعه به آدرس سامانه ارتباطی نظرات خود را برای یاری نمودن ما در جهت بهبود ارائه خدمات ارسال فرمایند .

    http://www.shamsa-co.org/ticket

    چهارشنبه 90/9/9

    ساعت : 15:27