• امروز شنبه 15 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه تا روز عید غدیر محقق می شود: افتتاح سه پروژه ستاد بازسازی عتبات عالیات در کربلا و کاظمین
     
     
     
     

    تا روز عید غدیر محقق می شود: افتتاح سه پروژه ستاد بازسازی عتبات عالیات در کربلا و کاظمین

    نامه الکترونیک چاپ

    آقای حسن پلارکرييس ستاد بازسازي عتبات عاليات کشور از افتتاح سه طرح تا روز عید غدیر امسال در شهرهای کربلا و کاظمین خبر داد.
    آقای حسن پلارک در گفت و گو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج در كربلاي معلي افزود: طرح سنگ کاری حرم امام حسین(ع) که توسط سنگ کاران زبده و ماهر کشورمان در حال انجام است، تا روز عید غدیر امسال (24 آبان ماه) آماده افتتاح است.
    وی دومین پروژه در دست اجرا را احداث بیمارستان زائران امام سجاد(ع) در کاظمین ذکر کرد و گفت: این پروژه در حال حاضر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و  بزودی به روی زائران عتبات عالیات گشوده خواهد شد.
    پلارک ادامه داد: پروژه مجتمع خدماتی سیدالشهدا(ع) به عنوان بزرگترین مجتمع شهر کربلا اکنون در مراحل پایانی کار قرار دارد و انشاالله در روز عید غدیر امسال به بهره برداری می رسد.
    اين مجتمع بيش از 14 هزار متر مربع زيربنا و دارای مهمانسرا، آشپزخانه، سوئيت هاي اقامتي، كلاس هاي آموزشي، سالن كنفرانس، واحدهاي خدماتي و درمانگاه است.
    جمهوری اسلامی ایران نقش عمده ای در توسعه حرم های شریف عتبات عالیات داشته و دارد و این افتخاری است که نصیب ملت مسلمان ایران شده است.

    منبع: سایت بعثه مقام معظم رهبری