• امروز پنجشنبه 30 فروردين 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار ویژه شرایط و نحوه ثبت نام جدید عتبات عالیات اعلام شد
     
     
     
     

    شرایط و نحوه ثبت نام جدید عتبات عالیات اعلام شد

    نامه الکترونیک چاپ

    بارگاه قمر بني هاشم عليه السلاممتقاضيان محترم تشرف به عتبات عاليات از تاریخ 02/04/90 لغایت 06/05/90 می توانند با مراجعه به سايت پیش ثبت نام http://atabat.haj.ir براي خود و همراهان پيش ثبت‌نام نمايند.
    1- به مانند دوره های قبلی در این دوره نیز متقاضیان تشرف قبل از ثبت نام در گروهها، در سامانه پیش ثبت نام عتبات نام نویسی و کد رهگیری دریافت خواهند نمود.
    2- شروع پیش ثبت نام از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 25/02/1390 لغایت ساعت 24 روز شنبه 31/02/1390خواهد بود.
    3- روز یکشنبه 01/03/1390 مشخصات ثبت شده متقاضیان با اطلاعات پایگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده شده و افرادی که اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد از سیستم حذف خواهند شد.
    4- روز دو شنبه 2/03/1390 قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن روزسه شنبه 03/03/1390مصادف با میلاد حضرت زهرا(س) و ولادت حضرت امام خمینی(ره) و روز فتح خرمشهر بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه پیش ثبت نام و تاریخ ثبت نام خود در کاروانها مطلع گردند.

    تذکرات مهم:
    1- افرادی که در پیش ثبت نام دوره های قبل شرکت نموده و حائز اولویت تشرف اعلام نگردیده اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام نداشته و اطلاعات ایشان (براساس گروه بندی مربوطه) به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.
    2- اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروهها ثبت نام ننموده اند از سامانه پیش ثبت نام حذف خواهند شد و در صورتیکه این عزیزان مایل به تشرف در این دوره باشند لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پیش ثبت نام اقدام فرمایند.
    3- افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی 35 نفره می نمایند در صورتیکه تعدادی از آنها منصرف یا از آن گروه خارج شوند و عدد گروه کمتر از 25 نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نخواهد شد.

    This content has been locked. You can no longer post any comment.