• امروز شنبه 1 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار سوریه با نزديك شدن به تعطيلات نوروزي؛ ماهان قيمت بليت پروازهاي عتبات را افزايش داد
     
     
     
     

    با نزديك شدن به تعطيلات نوروزي؛ ماهان قيمت بليت پروازهاي عتبات را افزايش داد

    نامه الکترونیک چاپ

    به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» در حالي كه شركت هواپيمايي ماهان هم‌اكنون بليت پروازهاي تهران - دمشق را 318 هزار تومان به فروش مي‌رساند، همين بليت توسط شركت هواپيمايي سوريه با قيمت 238 هزار تومان به متقاضيان ارائه مي‌شود.
    به گزارش فارس، يكي از اقداماتي كه اغلب شركت‌هاي هواپيمايي در ايام افزايش تقاضا انجام مي‌دهند، ارائه بليت هواپيما به صورت چارتر در راستاي كسب منافع اقتصادي بيشتر است كه همين امر زمينه‌هاي افزايش قيمت بليت را فراهم مي‌كند.
    در اين باره مديركل نظارت بر فرودگاه‌ها، دفاتر، شركت‌ها و مؤسسات هوانوردي معتقد است: با افزايش تعداد متقاضيان و مسافران در ايام پيك سفر نظير نوروز، ايرلاين‌ها مي‌توانند قيمت‌هاي بليت خود را تا زير سقف قيمت‌هاي تعيين شده توسط ياتا افزايش دهند.
    رستميان با بيان اين مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خاطرنشان كرد: قيمت‌ها در واقع در اين ايام افزايش نيافته است بلكه در طول ايام سال به دليل كاهش استقبال بليت در مسير‌هاي خارجي به صورت نيم بها به فروش مي‌رفته است و در ايام پيك سفر و افزايش تقاضا قيمت‌ها به صورت واقعي ارائه مي‌شود.
    وي اذعان داشت: در مسيرهاي داخلي قيمت‌هاي بليت هواپيما تكليفي است و در همه فصول سال چه زماني كه استقبال مسافر بسيار كم است و چه زماني كه تعداد متقاضي بسيار بالا است قيمت‌ها يكسان است.
    مديركل دفتر نظارت بر ايرلاين‌ها خاطرنشان كرد: قطعا اگر ايرلاين‌ها قيمت‌هاي بليت خود را در مسيرهاي پرواز خارجي بالاتر از نرخ تعيين شده ياتا ارائه دهند سازمان هواپيمايي كشوري و دفتر كل نظارت بر مؤسسات و شركت‌هاي هواپيمايي با آنها برخورد جدي و قانوني خواهد داشت.
    به گزارش فارس، اين افزايش قيمت در حالي صورت مي‌گيرد كه مسئولان ارشد وزارت راه و ترابري پيش از اين اعلام كرده بودند كه قيمت بليت هواپيما به هيچ عنوان حداقل تا پس از ايام تعطيلات نوروزي افزايش نخواهد يافت.

    .