• امروز شنبه 1 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار سوریه بازرسي مستمر از هتل‌هاي سوريه در دستور كار قرار دارد
     
     
     
     

    بازرسي مستمر از هتل‌هاي سوريه در دستور كار قرار دارد

    نامه الکترونیک چاپ

    نماينده مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر در كشور سوريه گفت: بازرسان مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر علاوه بر آموزش نكات بهداشتي به مديران كاروانها بازرسي مستمر از هتل‌هاي سوريه را در دستور كار دارند.
    محمدرضا عزيزي در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس اظهار داشت: بازرسان مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر ضمن حضور در اين جلسات نكات بهداشتي را براي مديران كاروان‌ها بيان مي‌كنند و 30 دقيقه از زمان هر يك از جلسات به مسئولان بهداشت سازمان پزشكي حج و زيارت اختصاص دارد.
    وي با اشاره به برگزاري منظم جلسات مديران كاروان‌ها در روزهاي چهارشنبه در سوريه به همت نمايندگي مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر در اين كشور بيان كرد: اين در حالي است كه هر چند وقت يك بار نيز از آشپزها، مديران هتل‌ها و مراكز اقامتي زائران ايراني دعوت مي‌شود تا نكات بهداشتي كه ملزم به رعايت آن هستند براي آنها بازگو كنند.
    عزيزي خاطرنشان كرد: حضور مستمر مسئولان بهداشتي و تأكيد بر آن، نكته‌اي است كه همواره براي مديران هتل‌ها بيان مي‌شود تا متوجه شوند علاوه بر وجود مراكز پزشكي هلال احمر در كشور سوريه سلامت و رفاه حال زائران در طول اقامت در اين كشور براي ما بسيار حائز اهميت است.

    منبع: خبرگزاري فارس