• امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار سوریه هتل ها و مراكز اقامتي زايران ايراني در سوريه سم پاشي مي شود
     
     
     
     

    هتل ها و مراكز اقامتي زايران ايراني در سوريه سم پاشي مي شود

    نامه الکترونیک چاپ

    معاون عتبات عاليات مركز پزشكي حج و زيارت گفت: با توجه به گزارش هاي دريافتي مبني بر وجود حشرات در هتل و مراكز اقامتي زايران ايراني در سوريه، مركز پزشكي حج اين اماكن را سم پاشي مي كند.
    'علي حيدري' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعي ايرنا افزود: 300 هتل و مركز اقامتي شهرهاي دمشق و زينبيه كه زايران ايراني در آنجا اقامت دارند، سم پاشي مي شود.
    اين مقام مسئول در مركز پزشكي حج و زيارت اضافه كرد: با توجه به تجربه موفق سم پاشي هتل ها و مراكز اقامتي زايران ايراني در عتبات عاليات عراق، مركز پزشكي حج و زيارت تصميم دارد اين كار را امسال براي نخستين بار در سوريه انجام دهد.
    حيدري تصريح كرد، سم پاشي هتل و مراكز اقامتي زايران ايراني در عتبات عاليات عراق يا سوريه به صورت داوطلبانه و بدون دريافت هيچ گونه مبلغي از صاحبان هتل ها انجام مي شود.
    معاون عتبات عاليات مركز پزشكي حج و زيارت به سم پاشي هتل ها و مراكز اقامتي زايران ايراني در عتبات عاليات عراق اشاره كرد و گفت: سم پاشي هتل ها و مراكز اقامتي زايران ايراني در عتبات عاليات عراق، فروردين ماه امسال براي سومين بار انجام و 300 مركز اقامتي زايران ايراني در شهرهاي كربلا، نجف، بغداد و كاظمين سم پاشي شد.

    منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی(ايرنا)

    .