• امروز جمعه 31 فروردين 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار شمسا دلار از روند صدور رواديد اربعين حذف شد
     
     
     
     

    دلار از روند صدور رواديد اربعين حذف شد

    نامه الکترونیک چاپ

    دبير ستاد مركزي اربعين حسيني اعلام كرد: دلار از روند صدور رواديد اربعين حذف شد.

    به گزارش پايگاه اطلاع رساني  شرکت شمسا به نقل از سايت وزارت كشور، مجيد آقابابايي دبير ستاد مركزي اربعين حسيني گفت: با پيگيري‌هاي وزارت كشور و وزارت امور خارجه و همكاري دولت عراق، اخذ دلار براي صدور رواديد از زائران اربعين حسيني از روز جاري حذف و هزينه رواديد به ريال توسط سفارت و كنسولگري‌هاي عراق و همچنين دفاتر موقت دوازده‌گانه صدور رواديد دريافت مي‌شود.

    وي افزود: اين اقدام، زمينه‌ساز حذف دلار براي صدور رواديد زائران عتبات معلاي عراق پس از اربعين نيز خواهد بود كه با هماهنگي دو كشور و انجام مذاكرات، مي‌توان به طور كامل مبادلات ارزي دو كشور در موضوع اخذ مبلغ رواديد زائران و وابستگي به دلار را در آن حذف كرد.

    دبير ستاد مركزي اربعين اظهار كرد: مبلغ كل پرداختي زائران اربعين كه شامل هزينه رواديد، بيمه، هلال احمر و كارمزد شركت‌ها و كارگزاران مي‌شود، يك ميليون و ۹۹۵ هزار ريال (معادل ۱۹۹ هزار و ۵۰۰ تومان) است كه زائران صرفا بايد همين مبلغ را پرداخت كنند و از هرگونه پرداخت مازاد خودداري كنند.

    آقابابايي در پايان تاكيد كرد: هموطنان براي اطمينان از اخذ رواديد مطمئن، صرفا به شركت‌هاي معتبر و داراي مجوز كه قبلا اسامي آنها اعلام شده است، مراجعه كنند.