• امروز جمعه 7 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار شمسا آغاز به كار راديو اربعين از اول ماه صفر
     
     
     
     

    آغاز به كار راديو اربعين از اول ماه صفر

    نامه الکترونیک چاپ

    همزمان با فرا رسيدن ايام برگزاري مراسم با شكوه پياده‌روي اربعين و اجتماع باشكوه زائران حسيني، معاونت صداي رسانه ملي با هدف توجه به اهميت معنوي اين مراسم و براي اطلاع‌رساني همه جانبه و پوشش هرچه بهتر اخبار و اطلاعات مربوط به حضور گسترده زائران در اين مراسم با شكوه، راديو اربعين را براي سومين سال متوالي راه‌اندازي مي‌كند.

    اين شبكه راديويي از روز شنبه ـ ۲۹ مهر ماه ـ مصادف با اول صفر روي موج اف‌ام رديف ۵/۹۵ مگاهرتز در تهران، روي موج اف ام رديف ۹/۹۱ مگاهرتز در نجف اشرف و روي موج اف ام رديف ۹/۹۰ مگاهرتز در كربلاي معلي به صورت رسمي كار خود را آغاز مي‌كند.

    پوشش خبري آخرين اقدامات دستگاه‌ها و نهادهاي خدمات‌رسان به زائران، اطلاع‌رساني لحظه به لحظه از اخبار مربوط به اين تجمع ميليوني و اطلاعاتي كه زائران در طول سفر خود به آن نيازمندند، از جمله اقدامات و برنامه هاي راديو اربعين خواهد بود.

    پخش راديو اربعين ۲۴ ساعته است و نكات لازم را به صورت خبر، گزارش و گفت‌وگو اطلاع‌رساني مي‌كند. همچنين مخاطبان مي‌توانند از طريق دستگاه‌هاي ستاپ باكس، گيرنده‌هاي ديجيتال و اپليكيشن تلفن همراه اين شبكه را دريافت كنند.