• امروز پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار شمسا آغاز اعزام دانشجویان پسر به عتبات از ۲۱ شهریور
     
     
     
     

    آغاز اعزام دانشجویان پسر به عتبات از ۲۱ شهریور

    نامه الکترونیک چاپ

    رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشجویان پسر به عتبات عالیات در هفدهمین دوره از روز سه شنبه ۲۱ شهریور با اعزام ۲ کاروان از استان‌های تهران و مرکزی آغاز می‌شود.

     

    حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی درباره مجموع آمار اعزام دانشگاهیان به عتبات تا امروز افزود: اعزام دانشگاهیان در هفدهمین دوره به عتبات عالیات از ۱۶ مرداد آغاز شده است و تا آبان ادامه خواهد داشت و تا امروز ۱۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی عتبات عالیات شده اند.

     

    وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در طول سفر برای دانشجویان در نظر گرفته‌ایم ادامه داد: قبل از اعزام به همه دانشجویان یک بسته فرهنگی که شامل یک نرم افزار و ۲ کتاب است، داده خواهد شد که از این بسته فرهنگی سؤالاتی در قالب مسابقه چراغ راه هدایت طراحی شده و در حال اجراست.

     

    حجت الاسلام فقیهی گفت: در نجف بازدید از بیت امام (ره)، کتابخانه آیت الله امینی، صافی صفا و در کربلا همایش احلی من العسل و بازدید از اماکن معنوی آن را برای دانشجویان اعزامی به عتبات خواهیم داشت.

     

    رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: روزانه ۳ کاروان هوایی و یک کاروان زمینی از سراسر کشور راهی عتبات عالیات می‌شوند.