• امروز شنبه 1 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار شمسا كميته عرفه در كربلاي معلا تشكيل مي‌شود
     
     
     
     

    كميته عرفه در كربلاي معلا تشكيل مي‌شود

    نامه الکترونیک چاپ

    معاون شركت شمسا در جلسه با مديران شركت‌هاي عراقي، از تشكيل كميته عرفه به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران عتبات عاليات خبر داد.

     

    حميد جهانگير زاده گفت : از حدود سه ماه قبل توانستيم موضوعي را رقم بزنيم كه تاكنون سابقه نداشته است و اين مطلب جز با هماهنگي و همكاري شركت هاي سياحتي در عراق ممكن نبود.


    وي افزود : از امروز چهارشنبه 14/04/1396 تا عرفه حدودا يك ماه و نیم باقي نمانده است ، و در واقع با تقويم ما نهم شهريور ماه روز عرفه است . ما شش روز را براي كاروان هايمان عرفه مي دانيم ، و در واقع آنان زائراني هستند كه عرفه را درك مي كنند .


    وي تصريح كرد : در عيد نوروز شركت ها متقبل شدند و تعداد كاروان ها افزايش پيدا كرد ، از همه عزيزان مي خواهم تا اين اتفاق در عرفه نيز بيفتد . ما در اين زمينه جلسات بيشتري خواهيم داشت ، و كارها را هماهنگ خواهيم كرد .

    وي خاطر نشان كرد : ما تعداد 85 كاروان در وضعيت عادي داريم ، كه به عهده شركت هاي نه گانه است . سهميه را طي نامه اي رسمي به شركت ها خواهيم داد و انتظار داريم تا شنبه آتي كل شركت ها سهميه را به شمسا اطلاع دهند .


    جهانگير زاده در ادامه همچنين گفت : در عرفه روزانه 110 كاروان داريم . تعداد 85 كاروان به عهده شركت ها و 25 كاروان اضافه خواهيم داشت


    وي افزود : كميته عرفه از روز دوشنبه با حضور بعثه رهبري ، شركت ها سياحي ، شركت شمسا و سازمان حج و زيارت كار خود را آغاز و موارد لازم را پيگيري خواهد كرد

    در پايان اين جلسه نمايندگان شركت ها مسايل و مشكلات خود را ارائه و در جهت حل آن ها تصميمات لازم اتخاذ شد .