• امروز پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار شمسا توقف پروازهای زائران ایرانی به فرودگاه نجف
     
     
     
     

    توقف پروازهای زائران ایرانی به فرودگاه نجف

    نامه الکترونیک چاپ

    محمدجواد دانشیار، مدیر عامل شرکت شمسا  با اعلام خبر توقف پروازهای ایران به فرودگاه نجف، گفت: پرواز زائران ایرانی که قرار بود به فرودگاه نجف صورت گیرد از امروز، ۱۰ تیرماه، به فرودگاه بغداد صورت خواهد گرفت و به این ترتیب مشکلی در روند اعزام زائران به عتبات عالیات رخ نمی‌دهد.

    وی با اشاره به اینکه امروز نمایندگانی از سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی‌ ایران با مسئولان فرودگاه نجف در تهران دیدار خواهند کرد، گفت: همه امیدوار هستیم در این نشست تصمیماتی گرفته شود که به نفع زائران ایرانی باشد.
    آقای دانشیار علت توقف پروازهای ایرانی به فرودگاه نجف را افزایش هزینه عوارض ورود مسافر به این فرودگاه که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود اعلام کرد و گفت: گران‌ترین خدمات فرودگاهی را در حال حاضر فرودگاه نجف از زائران دریافت می‌کند و همین مسئله موجب اعتراض ایرلاین‌های ایرانی شده است.
    وی تصریح کرد: تا زمان اتخاذ تصمیم جدید در این خصوص پرواز زائران ایرانی به فرودگاه بغداد صورت می‌گیرد.
    به گزارش ایکنا؛ فرودگاه نجف جزو فرودگاه‌هایی است که توسط بخش خصوصی اداره شده و از هر زائر بابت ورود به این فرودگاه عوارض ورود دریافت می‌کند که این عوارض اخیرا افزایش یافته است. علاوه بر این افزایش مسئولان فرودگاه نجف اعلام کرده‌اند ایرلاین‌هایی که در سال‌های گذشته نیز از خدمات این فرودگاه استفاده کرده‌اند باید عوارض ورود مسافران خود در سال‌های قبل را نیز پرداخت کنند که همین مسئله موجب اعتراض ایرلاین‌های ایرانی و توقف پرواز به این فرودگاه شده است.