• امروز شنبه 1 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار شمسا تکریم و معارفه مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت برگزار شد
     
     
     
     

    تکریم و معارفه مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت برگزار شد

    نامه الکترونیک چاپ

    صبح دیروز در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان حج و زیارت، تکریم و معارفه مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت انجام گرفت.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت شمسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در جلسه دیروز ( یکشنبه 17 اردیبهشت )شورای معاونین و مدیران سازمان حج ، ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین مهدی شهسواری مدیرکل پیش دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت، سید ابراهیم اسداللهی را به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی کرد.

    بر اساس این گزارش ، در حکم سرپرست اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت آمده است:


    " جناب آقای سید  ابراهیم  اسداللهی

    سلام علیکم

    با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه های مختلف سازمان حج و زیارت، بدینوسیله به عنوان" سرپرست اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت"   منصوب می شوید.

    نظر به اهمیت و حساسیت  آن جایگاه، امید است ضمن گسترش و تقویت تعامل مؤثر و مطلوب درون سازمانی و برون سازمانی به ویژه با رسانه های جمعی، با بهره گیری از مشاوره و همفکری صاحب نظران این عرصه و استفاده از دانش روز و راهکارهای نوین، افزایش  اثر بخشی و کار آمدی حوزه های اطلاع رسانی و روابط عمومی را سر لوحه برنامه های خود قرار دهید. موفقیت جنابعالی را از خداوند منان مسئلت دارم.

    حمید محمدی
    معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت
    "

    پیش از این حجت الاسلام والمسلمین مهدی شهسواری مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت را بر عهده داشت.