• امروز يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار شمسا بررسي وضعيت اعزام زايران ايراني به سامرا
     
     
     
     

    بررسي وضعيت اعزام زايران ايراني به سامرا

    نامه الکترونیک چاپ

    در جلسهاي كه با حضور سرپرست حجاج ايراني برگزار شد در خصوص اعزام زايران ايراني به سامرا اعلام موافقت گرديد و قرار براين شد تا درباره زمان، نحوه و شيوه اعزام زايران به سامرا، كارگروهي تشكيل و پس از فراهم ساختن شرايط لواز اعم از امنيت، اسكان، تغذيه و ... نسبت به راه اندازي سفر در اولين فرصت اقدام گردد.

     

    مديران اجرايي و فرهنگي مركب از سازمان حج وزيارت، بعثه مقام معظم رهبري و ستاد عمليات شمسا در کربلا با حضور نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت تشكل جلسه دادند.

    در اين جلسه ابتدا مصطفي قاسمي، مدير دفتر نمايندگي سازمان حج وزيارت از فعاليت ها و برنامه صورت گرفته سازمان حج در كشور عراق گزاشي ارائه كرد.

    در ادامه جلسه موضوع اعزام زايران به سامرا بررسي شد و آقايان حميد محمدي، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج وزيارت، باقري، معاون بين الملل بعثه مقام معظم رهبري، ناصر خدرنژاد، مدير عامل شركت دفاتر خدمات زيارتي سراسر ایران (شمسا) و ساير مسؤولان اجرايي هر يك به صورت جداگانه ديدگاه هاي خود را در اين خصوص بيان كردند.

    در اين جلسه در خصوص اعزام زايران به سامرا اعلام موافقت گرديد و قرار براين شد تا درباره زمان، نحوه و شيوه اعزام زايران به سامرا، كارگروهي تشكيل و پس از فراهم ساختن شرايط لواز اعم از امنيت، اسكان، تغذيه و ... نسبت به راه اندازي سفر در اولين فرصت اقدام گردد.