• امروز جمعه 31 فروردين 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار عراق مشارکت بانک سپه در ارائه خدمات مطلوب به زایران عتبات
     
     
     
     

    مشارکت بانک سپه در ارائه خدمات مطلوب به زایران عتبات

    نامه الکترونیک چاپ

    سید کامل تقوی نژاد، مدیر عامل بانک سپه و اعضای هیات مدیره این بانک با حضور در دفتر رییس سازمان حج و زیارت با وی دیدار و پیرامون زمینه های همکاری مشترک در راستای تامین رفاه و آسایش حجاج و زائران گفتگو کردند.

     

     

    مدیر عامل بانک سپه در این دیدار آمادگی این بانک جهت توسعه تعامل با سازمان حج و زیارت خصوصا در رابطه با احداث زیر ساخت های مورد نیاز بین راهی زائران عتبات و ایجاد تاسیسات رفاهی و اقامت موقت در مرزهای کشورمان اعلام کرد. 
    رییس سازمان حج وزیارت کشور در این دیدار از تاسیس قریب الوقوع شرکت « امید زائر» برای توسعه فضا و امکانات مورد نیاز زائران اعزامی به عتبات خبر داد و پیشنهاد مشارکت بانک سپه در این ارتباط از طریق حضور شرکت سرمایه گذاری امید سپه مورد استقبال قرار گرفت.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت کشور اخیرا این سازمان با ایجاد ستاد دائمی اربعین در جهت انسجام بیشتر در امر اعزام زائران عتبات در مناسبت های ویژه گام برداشته و همچنین در حال ثبت و راه اندازی شرکت «امید زائر» برای ارائه خدمات مناسب تر به زائران می باشد

    تاریخ انتشار:92/10/16 - 14:50