• امروز جمعه 31 فروردين 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار عراق جلسه هم اندیشی مسئولین ستادهای عراق در خصوص اعیاد شعبانیه
     
     
     
     

    جلسه هم اندیشی مسئولین ستادهای عراق در خصوص اعیاد شعبانیه

    نامه الکترونیک چاپ

    به گزارش خبرنگار شمسا از عراق  جلسه هم اندیشی مسئولین ستادهای نجف اشرف ، کربلای معلی و کاظمین مقدسه در ستاد عملیات عراق برگزار گردید.

    جناب آقای مصطفی قاسمی جانشین ستاد عملیات عتبات در عراق بیان داشتند :

     

     

    جناب آقای مصطفی قاسمی جانشین ستاد عملیات عتبات در عراق بیان داشتند :

    " در این جلسه ضمن ارزیابی عملکرد ستادهای سه گانه در ایام شعبانیه به تبادل نظر و شرح عملکرد ستادها پرداخته شد . بر اساس بررسی و ارزیابی انجام شده کلیه ستادها طبق دستورالعمل اجرایی اعیاد شعبانیه که توسط ستاد عملیات  به آنها ابلاغ شده بود عمل کرده   و به 95% اهداف از پیش تعیین شده نائل گردیدند."

    همچنین در ادامه به بررسی و  برنامه ریزی ستادها در ماه مبارک رمضان پرداخته شد و مسئولین ستادها نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون ایام ماه مبارک رمضان ارائه نمودند . جناب آقای قاسمی جانشین ستاد عملیات عراق نیز ضمن جمع آوری نظرات و پیشنهادات مسئولین ، راهکارهایی را برای تسهیلات  زائرین عتبات در این ایام ارائه نمودند .

     

    همچنین در این جلسه کارگاه آموزشی سازمان و شرح وظایف توسط کارشناس استاندارد سازی و ISO9001،ISO10002و ISO10004  برای مسئولین ستادها برگزار گردید تا ضمن آشنایی با این مقوله  بستر مناسب برای دریافت این استانداردها را آماده سازند.