• امروز جمعه 31 فروردين 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار متفرقه حضور سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت بر مزار شهدای هویزه
     
     
     
     

    حضور سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت بر مزار شهدای هویزه

    نامه الکترونیک چاپ

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شمسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانس سازمان حج وزیارت , حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و همچنین 'سعید اوحدی' رییس سازمان حج و زیارت  و سید ابوالحسن رضوی مدیر عامل شرکت شمسا عصر شنبه با حضور بر مزار شهدای مظلوم هویزه ، از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.

     

     

    سرپرست حجاج ایرانی ، رئیس سازمان حج و زیارت و هیات همراه  در سفر به استان خوزستان با حضور بر مزار شهدای هویزه با قرائت فاتحه ، یاد و خاطره این شهدا  که در 16دی ماه 1359 در منطقه هویزه به شرف شهادت نایل آمدند گرامی داشتند.

    همچنین حجت الاسلام قاضی عسگر و مهندس اوحدی همچنین با حضور در یادمان شهید چمران در منطقه دهلاویه از توابع سوسنگرد یاد و خاطره این سردار بزرگ اسلام و ایران را گرامی داشتند.

    گفتنی است نماز جماعت مغرب و عشا در یادمان شهید چمران به امامت حجت الاسلام قاضی عسکر برگزار شد.

    شهید مصطفی چمران در 30خرداد ماه 1360پس از عمری مجاهدت و جانفشانی در منطقه دهلاوبه به شهادت رسید.

    بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در محل شهادت شهید چمران بنای باشکوهی احداث کرده و همه ساله کاروان های راهیان نور با حضور در این یادمان یاد و خاطره این شهید را گرامی می دارند.

    تاریخ انتشار :93/3/4 -16:52