• امروز پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
    اخبار اخبار متفرقه پخش سریال "حجر بن عدی" به دو زبان
     
     
     
     

    پخش سریال "حجر بن عدی" به دو زبان

    نامه الکترونیک چاپ

    شبکه تلوزیونی "آی فیلم" از فردا سریال "حجر بن عدی" را به دو زبان فارسی و عربی روی آنتن می‎برد.

    به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ شبکه تلوزیونی "آی فیلم" در اقدامی به جا، قصد پخش سریال "حجر بن عدی" را دارد.

    پخش این سریال که با محوریت زندگی «حجر بن عدی» صحابی خاص پیامبر اسلام(ص) و امیرالمومنین علی(ع) قرار است نمایش داده شود، از فردا ـ چهارشنبه 18 اردیبهشت ـ به دو زبان فارسی و عربی روی آنتن می‎رود.

    این ساعت 22:30 هر شب پخش و در دو نوبت 6:30 و 14:30 ـ به وقت تهران ـ فردای آن روز نیز بازپخش می‎شود.

    شبکه آی فیلم با قطع پخش سریال "تفنگ سرپر"، برای 12 شب مجموعه تلویزیونی "حجر بن عدی" را جایگزین آن می‎کند که علت آن را هتاکی تروریست‎ها تکفیری مبنی بر نبش قبر این صحابی جلیل القدر و تهدید به بی‌حرمتی به حرم مطهر حضرت زینب(س) اعلام کرد.

    گفتنی است که تروريست‎هاي وهابي روز پنجشنبه ـ 12 اردیبهشت ـ در جديدترين جنايت خود در سوريه اقدام به تخريب و نبش قبر جناب «حجر بن عدی کندی» يكي از اصحاب خاص پيامبر اكرم(ص) و اميرالمؤمنين علي(ع)، نمودند. گروهك‌هاي تروريستي، ابتدا ضريح وی را تخريب و پس از آن نبش قبر كردند. يك رسانه لبناني اعلام كرد: جسد مطهر حجر بن عدي هنوز سالم بوده و تروريست‌ها آن را به مكاني نامعلوم منتقل كرده‌اند. گروهك تروريستي "جبهة النصرة" با صدور اعلاميه‌اي مسؤوليت نبش قبر صحابي جليل "جناب حجر بن عدي" و ربودن پيكر وي را بر عهده گرفت.