• امروز چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  •  
     

     


     
     
     
     
     
     

    دیدار مدیر عامل شرکت شمسا با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت

    نامه الکترونیک چاپ

    مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران (شمسا) با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار کردند

    حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار آقای محمد جواد دانشیار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت شمسا تاکید کرد : شاهد اعتماد و رغبت بیشتر به مجموعه حج و زیارت هستیم. رغبت به زیارت در کشور روز بروز درحال افزایش است لذا باید گام های جدی تری در این حوزه برداشته شود. مردم سازمان حج  و زیارت را بعنوان یک مجموعه مورد اعتماد پذیرفته اند واین را بعنوان یک سرمایه بزرگ باید حفظ کرد.
    وی افزود : راه اندازی پکیج های مختلف اعزام در بازه های زمانی و اطلاع رسانی و تبلیغ در خصوص بسته های چند منظوره ضرورت دارد و نیاز است نسبت به رفع تمام نقاط ابهام و ایجاد راههای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به زائران با سرعت بالاتری اقدامات لازم صورت پذیرد .
    ایشان یادآور شدند : روند اصلاحی در همه امور باید سرعت گیرد و دربرنامه ها و کارها متناسب با مصلحت عموم زائران  اولویت داده شود.
    وی با اشاره به اینکه هیئت مدیره کنونی شمسا جمع خوبی است گفت: امیدواریم با استفاده از نیروهای توانمند شاهد تحول جدی در فعالیت های بهتر شمسا باشیم.
    برپایه این گزارش درابتدای این دیدار آقای دانشیار مدیرعامل شرکت شمسا از برنامه های این شرکت درخصوص استفاده ازهتل های جدید برای اسکان زائران، پخت متمرکز در آشپزخانه های بزرگ ، ارتقاء سطح بهداشت و نظارت مستمر بر کیفیت خدمات ارائه شده به زائران گزارشی ارائه کرد.
    وی گفت: با همکاری عتبه ها در بحث حمل و نقل زائران از برخی هتل ها به حرم های مطهر تسهیلاتی فراهم شده که در حال توسعه است و درکاظمین نیز برای انتقال زائران از هتل به فرودگاه بغداد امکانات خوبی ایجاد شده که موجب صرفه جویی دو ساعته در این مسیر شده است.