• امروز سه شنبه 28 فروردين 1403
  •  
     

    شرکت شمسا

    مشكلات ناشی از ناامنی و نبود اماكن اقامتی و حمل‌ونقل، تغذیه‌ نامناسب و قیمت‌های كنترل‌نشده، سازمان حج و زیارت را بر آن داشت...
    ادامه...

     
     
     
     

     


     
     
     
     
     
     

    خلوص در انقلاب

    نامه الکترونیک چاپ

    علاوه بر اخلاص و نيت پاك حماسه سازان كربلا یكي ديگر از خصوصيات حادثه با عظمت كربلا غريبانه بودن آن است. بنابراين هيچ یك از شهداي اسلام را نمي توان با شهداي ممتاز كربلا قابل مقايسه دانست و امروز به بركت آن درخشش ايمان، اخلاص و نور خدايي در حضرت امام حسين(ع) و آن شهادت ها در حادثه بزرگ كربلا در دنيا زنده، سازنده و زاينده است و ملت ها به عنوان روشنترين و پرفروغترين اميد بسوي اسلام چشم دوخته اند.
    جوهر خلوص در انقلاب بزر گ ما مايه ماندگاري و دوام آن شده است و امروز به رغم توطئه هاي گوناگون عليه انقلاب اسلامي، درخت تنومند نظام و انقلاب محكم و استوار ايستاده است و اين مهم ثمره اخلاص امام خميني(رض) و ملت فداكار ايران و بويژه خلوص رزمندگان ميدان جنگ محسوب مي شود. نتيجه تلاش ها، اخلاص ها، فداكاري ها و زحمات ملت ايران، اقبال بلندي است كه خداوند متعال به آنان عنايت كرد تا بار گران نهضت اسلامي را عهده دار شوند. بنابراين ياوه گويان و ساده انديشاني كه براي تمام شدن اين حركت خيال پردازي مي كنند در انتظار بيهوده اي بسر مي برند زيرا حركت اسلامي و حيات دوباره اسلام ريشه در قرن ها تلاش و مجاهدت دارد و اساس نهضت اسلامي تمام نشدني و پايان ناپذير است.
    بزرگ ترين گناه انسانهاى برجسته اين است كه انحراف آن ها موجب انحراف مردم می شود، بنابراين كسانى كه حوزه حاكميت شان از شخص خودشان فراتر است بايد مواظب خود و ديگران باشند و كسانى كه در رأس هستند بايد مراقب خود باشند و به دنبال دنيا طلبى نروند و به اين ترتيب مانع از آن شوند كه جامعه به دنبال آنها به سمت خودخواهى و مال اندوزى حركت كند.
    امام حسين(ع) قيام كرد و در مقابل انحطاط ايستاد و با نثار جان خود و ياران و عزيزانش دين خدا را زنده كرد، ماجراى عاشورا تنها با منطق عشق فهميده می شود و آن حضرت با حماسه عظيمى كه در اين ميدان آفريد، اسلام را براى هميشه بيمه كرد و ياد و نام حسين بن على(ع) نيز در تاريخ باقى خواهد ماند.

    مقام معظم رهبری

    .